Inca din anul 2004, ne-am concentrat atentia asupra calitatii serviciilor medicale. Siguranta si sanatatea pacientilor nostri sunt esentiale si de aceea cautam sa oferim intotdeauna servicii de cea mai inalta calitate. Urmand tendintele internationale ale standardardelor de ingrijire medicala si de management al organizatiei, echipa de conducere MEDSTAR General Hospital a decis sa implementeze Sistemul de Management al Calitatii. In anul 2005, eforturile noastre au fost recunoscute prin acordarea certificatului 9001:2001 SIMTEX-OC MGMT SYS RVA C 530, devenind astfel prima unitate medicala din Constanta care obtinea acreditarea SIMTEX-OC.
A urmat, in 2006, certificatul de acreditare RENAR conform standardului de calitate SR EN ISO/CEI 17025:2005, care ulterior, in anul 2008, a fost inlocuit cu SR EN ISO 15189:2007, standard de calitate specific laboratoarelor medicale.
In prezent, MEDSTAR General Hospital detine acreditare RENAR conform editiei in vigoare a standardului de calitate, SR EN ISO 15189:2013, pentru Laboratorul de Analize Medicale cu care colaboreaza, continuand traditia recunoasterii calitatii serviciilor de laborator oferite.
În anul 2015 a obtinut, din partea Autoritatii Nationale de Management al Calitatii in Sanatate, certificatul de recunoastere a MEDSTAR General Hospital ca Unitate Sanitara Privata cu „Nivel Acreditat”, ceea ce ne obliga sa continuam activitatea medicala la standarde ridicate.
Apoi, în anul 2022, al doilea ciclu de acreditare din partea aceluiași organism a venit să certifice încă o dată faptul că la MEDSTAR General Hospital, standardele de calitate sunt respectate în permanență și sunt menținute la cel mai înalt nivel, astfel că spitalul nostru a reușit să obțină nivelul II de acreditare.